De glazenwasser wil graag dat hij regelmatig terug mag komen bij zijn klanten

Beschrijving

De glazenwasser wil graag dat hij regelmatig terug mag komen bij zijn klanten. Vaak laat de glazenwasser weten dat hij langs geweest is door een briefje in de brievenbus te doen. Ook wil de glazenwasser zijn klanten bedanken voor de opdracht, en verleiden hem snel weer te laten komen. Door de samenwerking van Puntje en Tikkie doet de glazenwasser dat allemaal in één handeling. Een Puntje is een bedankje. Klanten sparen met Puntjes voor beloningen die de glazenwasser zelf kan instellen, zoals een gratis product. En door de klant middels berichtjes te attenderen op een actie kan de glazenwasser de klant verleiden hem snel weer te laten komen. Puntjes uitdelen door een Tikkie te sturen De glazenwasser stuurt een betaalverzoek vanuit de Tikkie-app nadat hij zijn opdracht heeft uitgevoerd. Zodra de klant het betaalverzoek heeft voldaan, worden automatisch Puntjes toegekend. Beloont worden om te betalen! De glazenwasser stelt uiteraard zelf de beloning in waarvoor gespaard kan worden. Dat kan een gratis product zijn, een extra keer de ramen wassen of een gratis dienst van een bevriende ondernemer die zijn klantenkring graag wil uitbreiden.

Voordelen voor dienstverleners

Klanten hoeven niet thuis te zijn om toch Puntjes te ontvangen.
Betalen en belonen in 1
Contact met je klanten
Bij meedere glazenwassers / medewerkers aparte logins mogelijk
Geen maandelijkse abonnementskosten
25 gratis credits per maand
Puntje voor hondenhuitlaatservice

Soortgelijke cases

Dit voorbeeld past ook goed bij honden-uitlaatdiensten, oppas of tuinieren.

Benodigdheden

  • Puntje app
  • Account bij Puntje
  • Tikkie zakelijk (indien je het combineert met een betaling)
  • Een leuke beloning

Tip

Wist je dat een tikkie betaling in meer dan 60% van alle gevallen direct betaald wordt?

Maak een programma aan: