Zorg dat je klanten regelmatig terug komen. Bedank ze voor een bezoek.

Beschrijving

De winkelier wil graag dat zijn klanten regelmatig terug komen. Daarom wil de winkelier zijn klanten bedanken voor een bezoek, extra belonen voor een aankoop én verleiden weer te komen. Door het geven van een Puntje doet de winkelier dat allemaal in één handeling. Een Puntje is een bedankje. Klanten sparen met Puntjes voor beloningen die de winkelier zelf kan instellen, zoals een gratis product, exclusieve toegang tot een evenement of een hogere klantstatus met speciale privileges. En door de klant middels berichtjes te attenderen op een actie kan de winkelier de klant verleiden snel weer te komen. Puntjes uitdelen via de klantenkaart De winkelier geeft een klant een klantenkaart met een persoonlijke Puntje-QR-code. Na de betaling laat de klant zijn klantenkaart zien. De winkelier scant de klantenkaart vanuit de Puntje-app en kent zo de verdiende puntjes toe.

Voordelen

Geen maandelijkse vaste kosten
Ook mogelijk met pasjes
Betaal wat je gebruikt
Digitaal bedankje voor klanten
Koppel betaaloplossingen
25 credits per maand gratis

Silly's store

Silly's store in Utrecht gebruikt Puntje om trouwe klanten te bedanken voor hun aankoop. Voor iedere Euro spaar je 1 punt. Met 200 puntjes ontvang je 10% korting. Spaar je door naar 500 puntjes? Dan ontvang je 30%. Silly's store heeft ervoor gekozen om klanten een pasje te geven met een QR-code erop, op die manier hoeft een klant zijn telefoon niet te gebruiken.

Benodigdheden

  • Account bij Puntje
  • Een leuke korting
  • Een paar minuten van je tijd
  • Altijd aanbieden na een aankoop

Tip

Je kunt bij Puntje pasjes bestellen. Door een pasje kan je klanten sneller onboarden. Daarna kunnen ze overgaan op digitaal sparen of het pasje in de Stocard-app of OK-app opslaan.

Leer hoe je een Puntje geeft