Support
Meestgestelde vragen - zakelijk
Waar kan ik inloggen om mijn statistieken te zien?
Ga naar mijn.puntje.nl. Log hier in met de gegevens die je hebt aangemaakt in de app. Hier kun je vervolgens informatie vinden over transacties, spaarders, activiteit, toevoegingen, credits, etc.
De app geeft aan dat mijn gratis credits op zijn
Je krijgt iedere maand 25 gratis credits. Met credits kun je Puntjes geven (1 credit per transactie) of berichten sturen (6 credits per sms). Je kunt op mijn.puntje.nl credits (prepaid) bijkopen of een abonnement (postpaid) afsluiten. Je blijft iedere maand je 25 gratis credits ontvangen.
Ik heb een code ontvangen voor gratis credits, waar kan ik die inwisselen?
Je kunt deze inwisselen op mijn.puntje.nl onder ‘account’ > credits.
Wat kost Puntje?
Lees meer op www.puntje.nl/wat-kost-puntje
Kan ik Puntje alleen op mijn telefoon gebruiken?
Je kunt Puntje ook installeren op een speciale terminal die je bij ons kan bestellen of je kunt Puntje integreren in je kassa, website of zelf-service kassa.
Ik heb meerdere personeelsleden, kunnen die Puntje ook gebruiken?
Dat kan, je kunt puntje installeren op meerdere toestellen en inloggen met hetzelfde account OF je kunt per personeelslid een PIN aanmaken. Deze kun je aanmaken in de app onder ‘settings’
Hoe koppel ik een betaalsysteem
Je kunt de verschillende systemen koppelen: Tikkie, Payconiq, CCV of Sumup. Zet in de app het gewenste systeem aan onder settings > toevoegingen. Volg de stappen. Log vervolgens in op mijn.puntje.nl en ga naar toevoegingen. Hier kun je bepalen voor welk programma jij het systeem wil gebruiken.
Meestgestelde vragen – spaarders
Waar kan ik mijn tegoed bekijken?
Ga naar spaar.puntje.nl. Log hier in met jouw telefoonnummer. Je ontvangt een code per sms. Vervolgens kun jij bekijken waar je spaart en waarvoor je kunt sparen. Je hebt dus geen app nodig!
Ik heb een code ontvangen, wat moet ik hiermee doen?
Ga naar www.puntje.nl/code. Vul je code in en volg de stappen. Je vult je telefoonnummer in om de Puntjes te claimen. Doe je dat niet? Dan kun jij je Puntjes kwijtraken.
Ik heb geen internet hoe kan ik toch sparen?
De cashiere kan een code aanmaken. Deze code kun jij opslaan, onthouden of er een foto van maken. Wanneer je ergens internet hebt kun je deze code op www.puntje.nl/code inwisselen om alsnog je Puntjes te ontvangen.
Ik heb een nieuwe telefoonnummer, mijn oude puntjes staan nog op mijn oude nummer
Neem contact op met onze support. Wij zullen een verificatie proces starten om te checken of jij daadwerkelijk de persoon bent van het oude nummer. Vervolgens zullen wij een sms sturen naar jou nieuwe telefoonnummer om te verifieren. Daarna kun je weer inloggen.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Kantoor
Basisweg 61F
1043AN, Amsterdam
Nederland
Telefoon: +31 85 060 6669
Whatsapp: +31 6 407 916 77
E-mail: info@puntje.nl